Swirly

Goedenmorgen allemaal. En hebben jullie al de nieuwe catalogus ingekeken? Ik moet zeggen dat de eerste keer dat ik keek, mijn ook direct viel op de Swirly Scribbles Thinlits. Ik twijfelde nog wel over de bijbehorende stempelset Swirly Bird, maar wat ben ik blij dat ik die toch genomen heb.

Ook de thinlits zijn zo veelzijdig om te gebruiken. De komende tijd ga ik dan ook meer laten zien van deze set.



Voor deze kaart gebruikte ik de nieuwe incolor kleuren; Emerald Envy, Sweet Sugarplum en Peekaboo Peach. Wat een leuke namen weer voor deze mooie kleuren. 





Om de tekst "Happy" wat meer body te geven, heb ik 2 lagen op elkaar geplakt. 

Gebruikte materialen
Stempelset: Swirly Bird
Cardstock: Whisper White, Emerald Envy, Peekaboo Peach, Sweet Sugarplum
Inkt:Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach
Diversen:Swirly Scribble Thinlits, Hello You Thinlits

Een heel fijn weekend
Mandy





Reacties