1 juni...eindeljk

Vandaag is het zover, de nieuwe catalogus is er. Heb je hem al gezien? Kom gezellig deze week naar mijn party, dan kun je hem lekker doorbladeren. Of klik in de rechter balk op de nieuwe catalogus en blader hem online rustig door.

Het is natuurlijk ook woensdag vandaag en dat betekent; Kerstkaart! En vandaag heb ik dus maar een combi voor jullie. Op bladzijde 91 van de nieuwe catalogus staan leuke "beweeg" kaarten, gemaakt met de "Sliding Star"Framelits Dies. En die heb ik vandaag voor de kerstkaart gebruikt.


 En natuurlijk heeft mijn moeder er ook 1 gemaakt. We zijn afgelopen weekend samen weggeweest met kratten vol Stampin'Up! spullen. Heerlijk een heel weekend samen creatief aan de slag.

Voor deze kaart gebruikte ik de stempelset "Snow Place", wat ben ik blij dat deze set nog een jaar meegaat.

Mijn sneeuwpopje staat al scheef, zo graag wil hij een rondje draaien om zijn eigen as en om de pinguïn heen. 

Wil jij ook graag zelf zo'n kaart maken of iets anders uit de nieuwe catalogus bestellen, mail dan naar mandybuckens@gmail.com

Groetjes Mandy

Reacties