Nieuw speciale DSP kit

Ja vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Designpaper kit. Deze keer heb ik gekozen voor papier uit de "specialty designer series".......Gold Soiree. Deze set is bewerkt met echt Metallic Gold ink! En nog steeds kost de set maar €10,00



Het mooie vind ik zelf, dat de ene kant van het papier dus met deze mooie Metallic Gold inkt is bewerkt, wat het papier een hele luxe uitstraling geeft. Maar hou je niet zo van goud, dan gebruik je de subtielere andere zijde van dit papier, waar de mooie kleuren Crisp cantaloupe, Calypso Coral, Garden Green en Pistachiopudding het papier een rustige, warme uitstraling geven.



En natuurlijk heb ik weer 4 leuke voorbeeld projecten hiermee gemaakt, waar je zelf mee aan de slag kan thuis. Deze keer zit er ook een voorbeeld in van een zakje gemaakt met de " mini treat bag Thinlits" uit de nieuwe spring/summer catalogus. Als je wilt kan ik die  van te voren voor je uitdraaien uit het papier, je hoeft alleen maar de kleuren aan te geven!

Dit zakje is gemaakt met het gratis DSP uit de SAB-folder.
In de beschrijving van de kit zit natuurlijk een voorbeeld gemaakt met het DSP "Gold Soiree"


Ben je net zo enthousiast als ik en wil je er snel mee aan de slag, mail dan naar mandybuckens@gmail.com

Groetjes Mandy

Reacties