Dankbaar

En dan gaat de bel en spring ik op...want UPS komt vandaag weer langs met een doos vol moois van Stampin'Up! En ook al is het meeste niet voor mij, elke keer is het weer een feestje om zo'n doos te mogen uitpakken.
Daarna ga ik snel aan de gang met mijn "dankjewel pakketjes" en kaartjes. Ja elke keer besef ik weer opnieuw hoe dankbaar ik ben, voor al die mensen die ik ontmoet heb sinds ik demo geworden ben. Zo veel vrolijkheid en plezier wat het mij heeft gebracht. En soms moet ik dat toch even heel hard zeggen.....


DANKJEWEL ALLEMAAL!!
Voor al jullie gezelligheid,
alle creativiteit,
de leuke workshops,
de gezellige party's
het samen om tafel zitten
jullie vertrouwen en bestellingen
....en zo kan ik de lijst nog langer maken
maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen


Vandaar dat ik dus deze kaartjes heb gemaakt.De vlinder heb ik gemaakt met de "Butterflies Thinlits" en daarachter heb ik een stukje vellum geplakt. En ja weer heb ik de blendabilities gebruikt, nu om het vellum te kleuren.  En als je inzoomt op zo'n kaart zie je pas hoe mooi de kleuren overvloeien



Een fijne dag allemaal
Groetjes Mandy

Stampin' Up! heeft alle Blendabilities voor onbepaalde tijd uit het assortiment genomen.
Stampin'Up! geeft aan een kwaliteitsprobleem bij deze producten te ondervinden en wil dit eerst oplossen. Ook de Blendabilities uit de "gratis" Sale-a-bration catologus zijn niet leverbaar. De memento inkt en refill zijn wel beschikbaar. 
Zo snel ik meer informatie heb, zal ik dit natuurlijk direct delen met jullie
..



Reacties