Sneak preview !!!

Gisteren zat ik, net als veel collega's, te wachten op de post. Als demonstratrice mag je iets eerder al bestellen uit de nieuwe catalogus, dit keer de herfst/winter catalogus en gisteren kwamen de spullen binnen.
Vandaag meteen lekker aan de slag gegaan. En natuurlijk wil ik het resultaat met jullie delen.
Hier dus alvast een "Sneak preview"
Zowel de stempel als de pons staan in de catalogus. Ik was vorige week bij Nicolet en zij maakt hele mooie naturel kaarten, ik wilde daar ook eens mee aan de slag. Nog niet zo netjes "gestikt" als haar, maar ik vind het resultaat erg mooi.

Ik vind zo'n "kerst"stempelset erg leuk, maar probeer altijd verder te denken en dit keer bracht Marit mij op een goed idee. Dit is dus dezelfde stempelset, maar ik heb de stam van de boom eraf geknipt en ze in vrolijke kleuren gestempeld, resultaat.....een hele vrolijke vlaggenlijn. Zo kan deze set het hele jaar door gebruikt worden. Vanaf 28 augustus zijn deze spullen voor iedereen te bestellen, dus nog heel even geduld...

Reacties

  1. Oooh wat is je kaart onwijs gaaf geworden!! Wat een gave kerststempel is dit!! Leuk he die stiksteekjes. Vind het heel rustgevend om te doen voor de tv.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten