Giftboxjes

Wij zitten nu echt midden in de vakantiestemming. Mijn beide kinderen zijn terug van kamp en we genieten volop van het mooie weer en gaan er veel op uit. Toch heb ik afgelopen week een middagje met Nicolet geknutseld. Ik heb een paar leuke giftboxjes gemaakt. In het eerste doosje kunnen 3 Amicelli (chocolade) of iets anders natuurlijk. Leuk om te geven als bedankje bijvoorbeeld.

Daarna maakte we nog een doosje, ook hier kan natuurlijk van alles weer in. Ik blijf de kleur bermuda Bay erg mooi vinden.

Wil je ook een keer een giftbox maken, maak dan een afspraak voor een workshop.Je nodigt een paar vriendinnen uit (3-6 personen in totaal) en ik kom naar jouw huis toe en neem alle benodigdheden mee. Het enige wat jullie betalen zijn de materiaal kosten. Als je het liever niet thuis doet, kunnen jullie naar mij toe komen. Ik zet de koffie of thee klaar met wat lekkers erbij. Hieronder een foto met een aantal giftboxjes.
Fijne dag, Mandy

Reacties

Een reactie posten