Sfeer

Vandaag heb ik eens weer iets anders gemaakt....stempelen op een kaars. Hiervoor gebruik je een speciale techniek, die ik in een workshop goed kan demonstreren. Je kunt elke stempel gebruiken, ik gebruikte de Festival Flurry (is nog maar leverbaar tot 28 augustus). Zelfs met embossing poeder kun je werken, zoals zilver op de rechter kaars. Sorry hij glimt een beetje te veel voor mijn camera.

Zeker heel leuk om te doen. Het beste kun je op een witte kaars werken, maar ook een lichte kleur werkt goed. En niet alleen leuk voor jezelf, maar ook om als kadootje weg te geven.

Fijne dag en veel knutsel plezier!

Reacties

  1. Leuk, Mandy! Mooie cadeautjes ook zo voor tijdens de kerstperiode! Is al weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb, toch maar weer eens doen, hihi, erg mooie resultaten bij jou in elk geval!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten