Pleasant Poppies

Het is echt weer om te knutselen. Dus ben ik dit weekend weer achter mijn hobby tafel gekropen en heb ik deze kaart gemaakt. Het idee komt bij mijn moeder vandaan.
Links zie je hoe de kaart ingeklapt eruit ziet en rechts dus als je hem uitklapt.
De stempel "Pleasant Poppies" heb ik met VersaMark, Stampin' Emboss Powder Clear en de Heat Tool afgedrukt op aquarel papier. Daarna ingekleurd met behulp van ink refills en een aqua painter. Deze stempel is een "background stamp", maar hij is zo mooi, dat je eigenlijk niks anders nodig hebt. Ik heb er nog een paar vlinders bij geplakt. De band om de kaart is gemaakt van een stukje A4 Cardstock met White Vellum erover. Hierop met Stampin' Emboss Powder White een tekststempel afgedrukt.
Ik wens jullie een fijne dag!


Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart
Cardstock Lost Lagoon
Cardstock Melon Mambo
Cardstock Rich Razzleberry
Cardstock Blackberry Bliss
Aquarel papier
White Vellum
Stamp Pleasant Poppies
Embosslits Beautiful Wings
VersaMark
Stampin' Emboss Powder Clear
Stampin' Emboss Powder White
Classic Stampin' Ink Refill Rich Razzleberry
Classic Stampin' Ink Refill Old Olive
Classic Stampin' Ink Refill Soft Sky
Aqua Painter

Reacties

Een reactie posten