Sale-a-Bration!!

Vandaag is het eindelijk zover, de nieuwe Spring/Summer catalogus van SU is uit. En als extra start vandaag ook de Sale-a-Bration.....echt een feestje waard!
Voor elke €60,- die je besteld, mag je een gratis product uit deze speciale Sale-a-Bration folder kiezen (en krijg je ook 3 bloemenpunten!). En die gratis producten zijn echt zóó leuk dit jaar, ik ben benieuwd naar jullie favoriet.


In mijn rechter balk kun je de catalogus en de folder inzien!! Ik wens je veel plezier ermee.
En natuurlijk heb ik weer een leuk kaartje voor jullie gemaakt, met de "Perpetual Birthday Calendar" en de "Butterflies Thinlits Dies" ......


Krijg je al zin om zelf aan de slag te gaan?
As vrijdag plaats ik weer een verzamelbestelling, als je iets wilt bestellen, kun je dat mailen naar mandybuckens@gmail.com


Groetjes Mandy



Reacties

  1. Wat een prachtig kaartje en de diepte in de tekst vind ik geweldig! Ik ga dat ook eens even proberen.
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten