Nog meer leuke deals.....

En heb je de SPRING/SUMMER catalogus al ingekeken?? SUper veel leuke nieuwe spullen toch...!!
Teveel om te kiezen, ik word er altijd heel hebberig van.
En dan ga ik je het nog moeilijker maken.....
De weekly deals van deze week zijn te mooi om ze niet te laten zien, bijvoorbeeld de Envelope Punchboard, voor het maken van leuke doosjes en enveloppen, daarop krijg je deze week bijna 6 euro korting!!



En nu met de Sale-a-Bration mag je bij iedere €60,- een gratis product uitzoeken. Een van de stempelsets, die je kunt kiezen, heb ik voor de volgende kaart gebruikt


                En dit tekstje hoort ook bij deze set
                en staat binnenin de kaart












Morgenavond heb ik een gratis PARTY bij mij thuis en vrijdagochtend gaat de verzamelbestelling eruit. Wil je langskomen morgenavond of iets meebestellen mail dan naar mandybuckens@gmail.com


Groetjes Mandy

Reacties