Bloemen....

Afgelopen week een Superleuke party gehad. Daarvoor moest ik natuurlijk wel een aantal voorbeeldkaarten maken. Gelukkig is dat geen "straf" voor mij. Hier zie je een van die kaarten. Ik werkte eigenlijk weinig met roze, maar een half jaar geleden ontdekte ik de combinatie met "bruin". En ja sindsdien gebruik ik deze combi steeds vaker met veel plezier. De stempelset "Petal Potpourri" en bijpassende pons "Flower Medallion Punch"komen uit de nieuwe Spring/Summer catalogus;  
De foto is een beetje wazig, zal morgen proberen een betere te maken bij daglicht :)

En natuurlijk kan ik jullie de weekly deals niet ontnemen. Deze keer met een aantal hele leuke en nu erg voordelige Punches. Deze zaterdag gaat er weer een verzamelbestelling uit, als je iets mee wilt bestellen stuur dan een mailtje voor zaterdag 12.00 uur naar mandybuckens@gmail.com
En denk eraan...bij iedere €60,00 een gratis Sale-a-Bration product!


Groetjes Mandy

Reacties

  1. Ja op deze viel ook gelijk mijn oog vorige week. Een prachtig kaartje!
    En wat was het gezellig vorige week!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten