Workshop

Vind je het leuk om met je handen bezig te zijn en nieuwe mensen te ontmoeten? Volg dan eens een workshop. Met een kleine groep gaan we samen aan de slag met de leukste Stampin' Up! producten. Zo maak je bijvoorbeeld een persoonlijke kaart of een leuk cadeau doosje. Dit alles tegen een kleine vergoeding. Onder het tabblad "Agenda Workshops" staan de data met workshops die ik thuis geef.

9 Oktober geef ik bijvoorbeeld een kerstworkshop. In 2 uur tijd maken we 6 unieke, persoonlijke kerstkaarten en als extraatje verloot ik deze avond een leuk pakketje met Stampin' Up! materialen.
Zin gekregen in een gezellige avond en een start te maken met jouw kerstkaarten voor 2014?
Geef je dan snel op via de mail: mandybuckens@gmail.com 



En houdt het tabblad "Agenda Workshops" in de gaten, regelmatig staan er nieuwe data bij.

Wil je graag eens met een speciale stempelset of andere Stampin' Up! producten aan de slag, mail mij dat. Ik ga dan kijken of ik er een workshop van kan maken. Tot ziens, Mandy




Reacties