Four Feathers

Nog zo'n leuke nieuwe set uit de hersft/winter catalogus is "Four Feathers". En weer met bijpassende stanzen; "Feathers Framelits Dies". Voor deze kaart ging ik aan de slag met roze tinten. Zo mooi als je die met bruin combineert, vind ik. De achtergrond stempelde ik met een stempel uit "Work of Art"in de kleur "Pink Pirouette". Echt een stempelset die ik vaak pak, voor accenten en achtergronden. De veren stempelde ik in de kleuren "Strawberry Slush" en "Baked Brown"en plakte ik in verschillende hoogte op de kaart. Het tekstje komt ook uit "Work of Art". Nog een mooi borduurrandje eromheen en de kaart is klaar.


Fijn weekend, 
Mandy

Reacties

  1. Deze set heb ik bij Marit besteld. Nog één weekje wachten, dan heb ik 'm in huis. Dank je wel voor de inspiratie, ik vind jouw kaart namelijk heel leuk! Dus die gaat op mijn Pinterestbord (-:
    Trouwens, die stikrand, heb je die met de hand gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten