Holiday Home 2

Vandaag nog een kaartje van de nieuwe set Holiday Home. Alvast een kerstkaart, want daar begin ik toch langzaam wel aan. En één van de nieuwe kleuren thema's in de herfst/wintercatalogus vind ik erg mooi. Gebaseerd op het Design paper "All is Calm" gebruikte ik voor deze kaart de kleuren: Lost Lagoon, Pear Pizazz, Smokey Slate, Soft Sky en Whisper White.
Ik ponste een "bijna" 1 Inch rondje aan de zijkant van de kaart en plakte daar een sterretje, geponst met de "Itty Bitty Accents Punch Pack" uit "Glimmer Paper".  Een Doilie en het bijpassende "All is Calm Designer Washi Tape" en  "Lost Lagoon Stiched Satin Ribbon" maakte de kaart af. Ik gebruikte weer een tekstje uit de serie "Good Greetings". Echt een set met tekstjes voor elke gelegenheid.  
Fijne dag!

Reacties

  1. Is een geweldig kerstkaartje geworden! De kleuren zijn zo mooi!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Mandy, erg mooi!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten