Spitter, Spetter, Spat.....

Inkt, water en een kwast...daar word ik echt heel blij van. Als ik dan ook nog de "VersaMark" en de "Stampin' Emboss Powder" erbij pak, wordt het helemaal een feestje voor mij.

Ik heb voor de onderstaande kaart gewerkt met de "Paisleys & Posies". Een stempel die in de herfst/winter catalogus stond, maar mee is gegaan naar het nieuwe jaar (en dus nog steeds te bestellen is).



Ik heb de kaart "grof"gekleurd en daarna met een "Spritzer" de inkt en het water hun eigen gang laten gaan. Gewoon kijken wat er gebeurd...zo ontstaat er een hele mooie blending van de inkt, die je nooit zelf voor elkaar krijgt. 



Om het af te maken nog even......spetteren. Iets wat ik weer opnieuw ontdekt heb de laatste tijd.

Groetjes Mandy

Gebruikte materialen
Stempelset: Paisleys & Posies
Inkt: Bermuda Bay, Old Olive, Rich Razzleberry
Cardstock: Bermuda Bay, Rich Razzleberry
Overig: VersaMark, Stampin'Emboss Powder White, Spritzer



Reacties

  1. Mooi kaartje is het geworden Mandy. zo zie je maar weer dat je met water en inkt hele leuke creaties krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blijft altijd een verrassing hoe een achtergrond met water en inkt eruit ko mt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten