Blooms & Bliss

De nieuwe online workshop is klaar!!! Deze keer heb ik gekozen voor het mooie DSP "Blooms & Bliss". 
Je leert een mooi tasje/doosje maken en die kan je vullen met bijpassende kaarten. Ook de mooie "Window Box" uit de nieuwe voorjaarscatalogus kan je maken met deze kit.



Er zit genoeg materiaal in om alles 2x te maken...zo kan je een mooie set maken met o.a. de kleuren Mint Maccaron/ Island Indigo en ook met de combinatie Rich Razzleberry/ Sweet Sugarplum.


Ik heb het tasje/doosje gevuld met kaarten en bijpassende envelop, maar je kan ze natuurlijk ook vullen met iets lekkers....dat zie je in het filmpje wat bij deze workshop zit. Voor meer informatie klik HIER

Wil je ook graag met deze kit aan de slag, mail me dan even: mandybuckens@gmail.com.
Ik zorg dan dat hij klaar ligt voor je. Kom je zaterdag naar de beurs in Harderwijk, dan neem ik hem graag mee voor je.

Fijne dag
Groetjes Mandy



Reacties

Een reactie posten