Wit, goud, zwart....

Sinds het DSP van Stampin'Up! vorig jaar, ben ik verliefd op deze combinatie. En nu de stempelset Star of Light en bijpassende Starlight Thinlits Dies er zijn, heb ik daarmee een kaart gemaakt. Op de foto zie je het wat minder, maar alles is "gestempeld" met Stampin'EmbossPowder Gold. Dit geeft de kaart een extra Kerst accent.



Deze kaart had ik gemaakt voor mijn party vorige week, dus heb ik niet met mijn moeder samen gezeten. Maar dit weekend ga ik lekker met haar weg om een heel weekend aan de slag te kunnen met de mooie producten van Stampin'Up! En daarvan zullen jullie zeker een aantal kaarten terug zien hier op mijn blog.


Gebruikte materialen:
Stempelset: Star of  Light
Cardstock: Whisper White, Vellum, Basic Black 
Overige: StarlightThinlits Dies, VersaMark, Gold Stampin'Emboss Powder, 

Groetjes Mandy



Reacties