Duizend en 1 nacht

Het Design Paper van Stampin'Up is zo mooi en de serie Moroccan DSP geeft mij echt een sprookjes gevoel. En natuurlijk combineerde ik het DSP met de stempelset Moroccan Nights.  Deze kaart heb ik gecase-ed van pinterest. 


Na het maken van deze kaart wist ik meteen wat ik wilde maken voor 3 collega demo's. Afgelopen zondag hadden we een gezellige dag met elkaar en natuurlijk nam ik iets leuks mee.


Ik vond het maken van dit doosje vorige keer zo leuk, 
dat ik er nog een paar variaties van maakte. 


Met de Wink of Stella is het makkelijk om nog een extra glimmer toe te voegen,
 zo wordt het nog sprookjesachtiger. 



In het doosje stopte ik nog een klein kadootje en die viel gelukkig in goede aarde bij mijn collega's. De armband van RozenKwarts hebben we maar gelijk omgedaan, want die stimuleert creativiteit.



Gebruikte materialen:
Stempelset: Moroccan Nights, recht uit het hart
Inkt: Emerald Envy, Cajun Craze, Dapper Denim, Delightful Dijon, Early Espresso,
Cardstock: Very Vanilla, Emerald Envy,Cajun Craze, Dapper Denim
Overige: White Perfect Accents, In Color Enamel Shapes

Fijn Weekend
Mandy







Reacties

Een reactie posten