Kerst

Aan het einde van elk jaar komt de "kerstkaarten" stress bij mij. Ik denk altijd nog genoeg tijd te hebben om kaartjes te maken, maar vaak ben ik zo druk bezig met workshops voorbereiden en workshops te geven, dat mijn eigen kaarten er een een beetje bij inschieten. Nu zie ik al een paar jaar een aantal collega demo's die al in januari beginnen. Ik dacht, misschien is dat ook wel wat voor mij. En toen ik het erover had met mijn moeder, vond ze het direct zo'n leuk idee, dat we nu beide elke week samen aan de tafel kruipen en een kerstkaart maken. Toch veel gezelliger om samen bezig te zijn.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "Festival of Trees". 

De stippen heb ik gemaakt met een stempel uit de set "Gorgeous Grunge", VersaMark en "Stampin'Emboss Powder Gold"


  Aan de onderkant heb ik een mask gebruikt uit "Happy Patterns". 
Het leuke van deze mask is dat er een bijpassende embossing folder is; "Elegant Dots". 
Hieronder kan je het verschillende effect zien, als je de ene of de andere kant boven legt van de mal.



Ik heb een hele gezellige ochtend gehad en mijn eerste kerstkaart is af. Volgende week weer een nieuwe kerstkaart, ik weet nu al met welke set "In The Meadow".....

Groetjes Mandy 

Reacties

Een reactie posten