Project Life

Heb je ook zoveel foto's liggen of opgeslagen op je pc. En moet je net als mij nu echt eens gaan beginnen om een album te maken..... Ik heb Project Life gevonden. Wat een super leuke manier om met mijn foto's bezig te zijn en sneller dan ik dacht door de makkelijke insteek hoezen.
Ik ben deze keer dus al lekker aan de slag met mijn zomer foto's......normaal zouden ze nog heel lang op mijn pc staan. En nu is mijn album al bijna klaar van mijn vakantie naar Schotland.



En om mij heen zag ik hetzelfde probleem...foto's die bleven liggen, te weinig tijd, hoe pak ik dit aan etc. Daarom ben ik begonnen met een workshop Project Life. De eerste "proefgroep" is al lekker bezig geweest en hun albums zijn bijna klaar. En omdat iedereen zo enthousiast is, ga ik dus dit jaar nog 2 workshops "Project Life" album geven. Voor meer informatie kijk bij het tabblad "Project Life" 
Heb je interesse laat het dan snel weten...want bij deze workshop geldt een maximum van 4 personen.



De komende tijd zal ik jullie vast vaker een blog laten zien over Project Life. Ik heb de smaak echt te pakken!!

Groetjes Mandy

Reacties

  1. Ja deze workshop is superleuk om te doen!
    Wat hebben we gelachen :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten