Doorwerken...maar super leuk en gezellig

Afgelopen weken heb ik meerdere keren de workshop "Happy Scenes" gegeven. We gingen aan de slag om binnen 2 uur 5 kerstkaarten te maken. Dat is best doorwerken.....maar er was nog genoeg tijd voor gezelligheid hoor.
Voor deze workshop heb ik verschillende technieken gebruikt.........


En de eerste vraag die ik steeds kreeg was....hoe is die glitter kaart gemaakt, WOW!


Bij deze kaart stempel je eerst de bomen. Daarna gebruik je VersaMark en Heat&Stick Powder. Met de heattool verwarm je de Heat&Stick Powder, waardoor je een soort lijmlaag krijgt, waar ik Dazzling Diamonds over gestrooid hebt. Ik vind dit echt de mooiste Stampin'Glitter om te gebruiken bij deze techniek. Het geeft een heel mooi effect en je stempel blijft mooi zichtbaar.

Heb je ook zin om eens een workshop te volgen, kijk dan bij mijn agenda. Of vind je deze kaarten zo mooi en wil je deze met een klein groepje vriendinnen maken.....neem dan snel contact met me op.

Creatieve Groetjes
Mandy



Reacties