Nieuwe kit

De nieuwe DSP-kit van oktober ligt klaar....deze keer heb ik een leuke Kerst kit gemaakt.
Met het mooie DSP Merry Moments. Natuurlijk weer vol met cardstock, lint en glitter.



Voor deze kit heb ik weer leuke projectjes bedacht met een beschrijving erbij. Deze keer zelfs een wijnhanger.....



Zo een krijg je alvast een beetje een idee.


Heb je zin om met deze mooie spullen aan de gang te gaan? Laat het me dan snel weten, want voor deze kit geldt echt op=op. En natuurlijk kost deze kit ook weer €10,-

Groetjes Mandy

Reacties

  1. Ziet er mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken .
    Mijn papa was dolblij met het uitschuifkaartje en ik met diegene die ik van jou kreeg . Er volgen er zeker nog zo ' n !!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten