Sterren...

Afgelopen weekend zag ik een leuk kaart op Pinterest en ik ging met dit idee aan de slag....En vandaar uit maakte ik de kaart ook nog in andere kleuren. Zo leuk om te zien wat kleur met een kaart doet. Ik gebuikte hiervoor Crumb Cake, Soft Sky en Pear Pizazz.
Vandaag gaf ik een workshop bij Limburgia in Vathorst. Het was erg gezellig en ik had een leuke groep van 7 personen. We maakte o.a. het middelste kaartje. En waar de 1 hem voor kerst maakte, maakte de andere hem voor een andere gelegenheid. Even te tekst veranderen en het belletje eraf...Zo zie je maar dat niet alleen kleur de kaart verandert, maar ook een tekstje. Het tekstje komt uit de set "Good Greetings" die je tot eind Oktober bij een workshop kon verdienen. Ik heb nog zo'n leuk setje over en die verloot ik morgen avond bij mijn Kerst workshop.... Hieronder het resultaat van een leuke ochtend. 
De volgende workshop bij Limburgia is woensdag 10 December van 9-11 uur.


Groetjes Mandy




Reacties

  1. Énig!!! Maar ja, ik hou dan ook van sterren (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt super gaaf geworden Mandy!! En wat kleur al kan doen he. zo verschillend allemaal.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten