December....Wondrous en Wonderful

Het schiet alweer aardig op, nog 2 dagen en het is toch echt December. Als je er nog niet aan begonnen bent, wordt het nu echt tijd....KERSTKAARTEN.
Meestal begin ik half november, maar nu ik demo ben geworden begonnen de kriebels al veel eerder.
En als bij jou de kriebels nog niet zijn begonnen...ik zet deze week een paar Stamp sets uit de herfst-winter catalogus in de "spotlights". En ik laat gelijk zien dat deze sets niet seizoensgebonden zijn. Want dat is iets waar ik zelf altijd wel op let.

Vandaag begin ik met de set "Wondrous Wreath". Deze bestaat uit een stempelset "Wondrous Wreath" en bijpassende Dies "Wonderful Wreath"

Deze set is gemaakt van Photopolymer waardoor de stempel transparant is. En dat kan je bij deze set heel goed gebruiken. De krans kan je in 3 lagen bovenop elkaar stempelen, dat geeft natuurlijk een heel mooi effect. Doordat je door de stempel heen je werk ziet, kan je elke stempel afdruk mooi bovenop de vorige zetten. Het resultaat.....


Bij de Dies zitten 2 hele mooie teksten; JOY en NOEL. Zo maak je heel simpel echt de mooiste kaarten. 
Ook een hele mooie kaart met deze set zag ik op Pinterest..... rechts zoals ik hem zag en links heb ik alleen de kleur veranderd.




En dan natuurlijk gaat de december maand om. En deze set is echt te mooi om in de kast te laten liggen. Vandaar dat ik alvast een voorbeeld maakte van een leuke meiden/tiener kaart

Wil je deze set ook bestellen, mail mij dan: mandybuckens@gmail.com
De volgende verzamelbestelling is op 6 december.
Wondrous Wreath Stamps €30,95
Wonderful Wreath Dies €27,95
BUNDEL Stamps and Dies €49,95

Reacties