Jingle Bells, glitter en veel geklets

Ik ben even helemaal in kerststemming. De workshops kersttafel aankleding zijn geweest. Ik had zoveel aanmeldingen, dat ik het in 2 avonden opgedeeld heb. Wat een gezelligheid, geglitter, geklets en ondertussen hard werken......de avond was natuurlijk veels te kort. Maar alles kan mooi thuis afgemaakt worden. Zelfs voor de overige gezinsleden was er een "make and take" pakket voor thuis. Is wel zo leuk aan de kersttafel straks, heeft iedereen zijn eigen versierde bord, kaars, bestek.....
Natuurlijk waren de kleuren per persoon afgestemd op het "kerstservies", zie de verschillen hieronder.





Vandaag ga ik nog bestellen bij Stampin'Up! Wil je ook nog iets hebben, mail me dan voor 12 uur (mandybuckens@gmail.com). Als het op voorraad is heb je het nog voor 5 december in huis. Ik ga in ieder geval een "daglamp" vragen aan de Sint. Daar worden de foto's  's avonds vast ook een stuk mooier van.

Reacties