Om verliefd op te worden

Het nieuwe dsp papier van Stampin up is echt zo mooi dit jaar. Vooral de "Colour Collection"
Het ene design vel heeft een tekst/stippen, het andere vel heeft bloemen/strepen. En in alle kleuren te verkrijgen. Ik vind het zo mooi dat ik er meteen een  Share van heb gemaakt. Voor €3,40 heb je al 20 van deze mooie vellen van 15cm x 15 cm.


Voor deze kaart gebruikte ik ook de stempel set "Remarkable you". Deze set ga ik volgende week ook gebruiken voor mijn "watercolouring"workshop. De tekst komt uit de nieuw Nederlandse set "er is er één jarig, Hoera, Hoera"

Aankomende dinsdag ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen. Wil je nog iest bestellen, mail me dan uiterlijk dinsdag voor 12 uur. Ook zijn er weer SUper leuke weekly deals.


Fijne week
Groetjes Mandy

Reacties

  1. Leuk deze uitvoering, en mooi deze kleurtjes!! Super! Mooie combi van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten