Cadeaubon

Ik had dit weekend eens helemaal niks in de agenda staan. En mijn verhuizing schiet al aardig op, dus ik heb het er nog even van genomen. Lekker genieten van het weer, buiten zitten met een boek, in de tuin eten, naar mijn moestuin geweest en natuurlijk aan de slag met mijn Stampin'Up! spullen.

Ik heb een voorbeeld gemaakt van een cadeaubon. Het model zag ik bij een vriendin en vond ik SUper leuk.Voor de voorkant gebruikte ik de stempel set "Kinda Eclectic". Ik ben blij dat deze set weer in de catalogus staat...hij zo mooi.

En voor de binnenkant maakte ik een speciale Cadeaubon 


Ben je op zoek naar een creatief cadeautje voor bijvoorbeeld een verjaardag/feestje  of wil je iemand bedanken, denk dan eens aan een cadeau bon. Ik maak hem in de kleur die jij leuk vindt.
Kijk voor meer info bij het tabblad cadeau bon

Creatieve week gewenst
Mandy


Reacties

Een reactie posten