Nog 1 nachtje........

Vorige week gaf ik 2 party's omdat de nieuwe catalogus morgen uitkomt.
Het werd een hele gezellige avond met veel bekende, maar ook nieuwe mensen.
Er werd natuurlijk veel gekletst, wat gedronken en gesnoept...

                   



maar je kon ook met nieuwe materialen aan de slag. Ik had een leuk voorbeeld op de Conventie in Duiven gezien en ging daarmee aan de slag

                       

De nieuwe set die ik gebruikte is "Sprinkles of Life" in combinatie met de "Tree Builder" Pons. We gebruikten ook 3 nieuwe kleuren: Mint Macaron, Tip Top Taupe en Watermelon Wonder.

Deze set is zo veelzijdig en toevallig kwam ik nog een leuk voorbeeld tegen op Pinterest....die moest ik echt even snel maken.

                       

Vanaf vandaag heb ik ook een nieuw "tabblad" aangemaakt; "Share"
Hier vind je producten van Stampin' Up! in kleinere hoeveelheden zoals DSP, Cardstock, Lintjes etc
Eigenlijk heel letterlijk "Share"...delen van de producten met elkaar. Dit kan zelfs op aanvraag.
Als je interesse hebt, mail dan naar mandybuckens@gmail.com


Creatieve Groetjes Mandy


Reacties