Welkoms-cadeautje oktober

Elke maand geef ik workshops en daar hoort natuurlijk een welkoms-cadeautje bij. Nu krijg ik vaak de vraag of ik de maten etc weet. Daarvoor ga ik aan het begin van de nieuwe maand steeds de tutorial op mij blog plaatsen. Zo kan iedereen die zin heeft het Case-en.


Deze maand:
Een doosje voor theezakjes


Snijd een strook van 7 cm x 21 cm.

Ril op 8 - 10 - 18 cm.

Pons aan 1 zijde de hoeken rond af.

Snijd uit dun DSP (designpapier) een vierkant van 6 x 6 INCH.

Ril dit DSP op 6 - 12 cm.

 Draai het DSP een kwartslag en ril op 7 cm vanaf onderkant en bovenkant.

Vouw de 4 hoeken naar binnen.

Vouw de smalle zijde naar binnen.

Vouw de brede zijde eroverheen en plak deze vast.

Vouw het DSP dubbel.

Lijm de bovenkant tegen elkaar vast.



Plak de onderkant vast in het midden van je cardstock strook.

Stop aan beide zijde een zakje thee.

Plak op de voorkant een tekst, maar plak deze alleen aan de onderkant vast zo kan straks het klepje erachter geschoven worden.

En zo is het eind resultaat.

Reacties

Een reactie posten