Star of Light...

Zo het is weer woensdag, dus hoogste tijd voor een kerstkaart na de stilte op mijn blog. Afgelopen week heb ik weer een workshop gegeven, waarin we 5 kaarten gingen maken met de bundel Star of Light. Onderstaande een kaartje uit deze serie in de kleuren Crumb Cake, Soft Sky en Sweet Sugarplum. En als extra accent heb ik zilver foil gebruikt. 


Het mooie van de stansen vind ik dat je er niet alleen sterren uit kan draaien, maar je kan er ook een ster in je papier mee maken. Zoals ik hier in het vellum heb gedaan. Dit geeft een heel mooi effect.


Bij deze workshop kreeg iedereen een welkoms cadeautje.
Komende vrijdag staat de tutorial van dit doosje op mijn blog.

Groetjes Mandy

Gebruikte materialen:
Stempelset: Star of Light 
Cardstock: Whisper White, Sweet Sugarplum, Crumb Cake, Soft Sky en Vellum
Overige: Starlight Thinlits DiesVersaMark, Stampin'Emboss Powder White,Silver Foil Sheets


Reacties