Groen en glimmer

Het is weer woensdag....en dus heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Deze keer had ik een leuke kaart gezien op het blog van  liftchallenge. Het is een oudere challenge, maar ik vond het idee zo leuk, dat ik het gebruikt heb voor de kerstkaart van deze week. En natuurlijk zat ik weer niet alleen, maar samen met mijn moeder. En ook al beginnen we met hetzelfde idee, toch zijn de kaarten altijd net even iets anders.....



Ik gebruikte voor deze kaarten de "Tree Punch" en de "Little Letters Thinlits". En als glimmer effect "Glimmer Paper Silver" en "Foil Sheet Gold". 




Weer heel anders dan vorige week, maar dat past ook eigenlijk wel bij mij. Zoveel verschillende stijlen en manieren om lekker bezig te zijn met wat ik het liefst doe....

De kaart voor volgende week zit al weer in mijn hoofd. Ik ga daar de stempelset "Flurry of Wishes" voor gebruiken. Deze week is de bijpassende pons in de weekly deal. In de zijbalk staan de aanbiedingen. Zo is ook de mooie stempelset "Sheltering Tree" nu in de aanbieding!!!

Wil je ook nog wat bestellen, vrijdag gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Mail je bestelling naar mandybuckens@gmail.com


Groetjes Mandy



Reacties

Een reactie posten