Leuke nieuwe set

Gisteren heb ik jullie een sneakpeak laten zien van een kaartje dat ik heb gemaakt.
Vandaag tijd om het hele kaartje te laten zien. :-)
Ik had op Pinterest zoiets gezien en daarop voortgeborduurd.


Ik heb hier meerdere sets gebruikt, maar ik wil de aandacht vestigen op de ballonnen rechtsboven. Deze zijn van de nieuwe set: Balloon Celebration. Je kunt er zoveel leuks mee doen.

Kun je niet wachten tot 5 januari, kijk dan morgen, want dan komt er van Team Utopia een bloghop. Deze start om 9.00 uur. De ziet dan op de blogs van verschillende demo's leuke kaarten en andere leuke ideeën gemaakt met de materialen uit de nieuwe catalogus, die 5 januari uitkomt.

Ik hoef vast niet te verklappen welke set ik daarvoor gebruikt heb ;-)
Kijk morgen maar....

Fijne dag verder.
Mandy

Reacties

Een reactie posten