De eerste ronde

Zo de eerste echte workshops "Project Life" zijn begonnen. Iedereen is nu 1 keer geweest en het voorblad is af. En ze zijn allemaal zo verschillend....hier een voorbeeld van Marleen.




Ik was helemaal weg van het eindresultaat en wilde die dan ook graag met jullie delen. Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Zelf ben ik ondertussen ook met een nieuw project begonnen. En om mij heen hoor ik dat ik niet de enige ben die een "December Daily" wil maken.
De bedoeling van deze Project Life, is dat je van te voren al helemaal je album maakt en "inricht", zodat je er in december alleen nog de foto's in hoeft te stoppen en de tekst erbij kan schrijven. Nu heb ik een "Selphy" gekregen, zodat ik ook echt elke dag de foto's kan afdrukken en erin kan stoppen.


Met het Project Life album van mijn vakantie merkte ik hoe leuk het is om de kaartjes zelf te maken. Maar voor dit album heb ik gekozen voor de "Hello December 2015 Project Life Card Collection- en Accessory Pack" van Stampin'Up! En omdat ik rood echt iets voor deze maand vind, kocht ik er speciaal een album bij in de winkel.


En nu dus aan de slag ermee....wordt vervolgd

Fijne week
Mandy


Ps morgen plaats ik nog een verzamelbestelling. Als je nog wat mee wilt bestellen.........

Reacties