WOW!!!


Het was even een beetje stil op mijn blog…maar ik zat absoluut niet stil. Afgelopen weekend mocht ik 2 dagen op de Art Specially staan bij uitgever Scala. Hiervoor moest ik natuurlijk veel voorbereiden……een kaart bedenken, genoeg spullen inslaan bij SU, beschrijvingen maken, overleggen, inpakken etc.


En ik had nog een paar gezellige workshops staan vorige week…..vandaar dat het even heel stil was. Maar na 2 hele leuke, gezellige dagen…..ben ik weer terug op het blog.
Wat een leuke beurs heb ik gehad. Zoveel enthousiaste en gezellige mensen heb ik leren kennen, collega’s van SU gezien en gesproken en natuurlijk ook veel bekende gezien. En wat leuk dat jullie aanschoven aan mijn tafel!! En vooral heel leuk om te zien hoe enthousiast iedereen werd van het werken met Stampin’ Up! Wat een heerlijk merk om mee te mogen werken.




Ik had een kaart gecased van mijzelf J Tja ik vond hem zelf zo leuk, dat ik die graag met jullie wilde delen op de beurs

Melon Mambo en Early Espresso

Coastal Cabana en Early Espresso




Na 2 lange dagen op de beurs is mijn lichaam even helemaal op…maar WOW wat een boost heb ik ervan gekregen. Ik weet weer waarom ik demo ben geworden: workshops geven....Inspire, Create and Share
En waarom ik verslaafd ben aan Stampin’ Up! J

Groetjes en tot snel

Mandy

Reacties

  1. Wat leuk voor jou, Mandy, dat je gevraagd bent om op de beurs workshops te geven. Mooie kaarten heb je gemaakt. Gezellige drukte aan je tafel, gefeliciteerd! Geweldig dat je de stap om demo te worden hebt genomen (-:
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten