Liebster award.....deel 2

Zo vandaag het tweede deel van de vragenlijst van de "Liebster award" .
Maar eerst even een mededeling...

Morgen 21 april komen de "retired" lijsten uit ! 

Dat zijn de producten die uit het assortiment gaan. Dinsdag ochtend plaats ik deze lijsten op mijn blog en dinsdag avond gaat er een verzamelbestelling uit. Deze producten gaan altijd heel snel en Op=Op. Vandaar de bestelling meteen dinsdag avond. Als je iets mee wilt bestellen, mail dit naar mij voor 20.00 uur dinsdag avond.




Zo nu verder met de vragen van de Liebster Award

Wat staat al heel lang op je to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen?
Een to do list...die heb ik niet echt.
Ik probeer tijd te maken voor wat ik wil. 
En al kom ik meestal tijd te kort...er is altijd wel tijd om alvast iets te doen van mijn "list". 
Zo blijf ik creatief, blijf ik reizen, ga ik dagjes weg alleen of samen etc.....
en ipv ze op een "to do list" te schrijven, 
ben ik lekker bezig met een stukje van al die leuke dingen.

reizen...elk jaar weer een droom volgen...afrika met de kids vergaat ik nooit meer

Wat lees je het liefst op een blog?
Ik zie het liefst mooie creaties en lees daarbij graag hoe het gemaakt is (als je dat niet meteen kunt zien). Leuke reacties, een persoonlijk stukje maken het helemaal af.

een "leuke creatie" die ik maakte  als voorbeeld
voor de workshop van mei


Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Rustig opstaan en ontbijten en dat eerste vol houden...rustig.
Als er geen stress of druk is, er geen "moetjes" zijn maakt het niet uit wat ik ga doen, 
alleen, met mijn gezin of vrienden. 
Dan geniet ik.

Zo als mijn lievelingsdier zich hier voelt...ideaal



Wat is jouw grootste verslaving?
Hier in huis roepen ze altijd, mama is verslaafd aan Stampin'Up! en chocolade

Stampin' Up! Chocolade en Thee....verslavend

Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Grootste doelen of dromen heb ik niet.
Ik probeer steeds meer te leven in het nu en vooral te genieten van het "nu"
Een boerderijtje was mijn droom, van kinds af aan. En over een paar maanden komt deze droom uit.
Dan woon ik daar met mijn gezin. Een mooi, bijzonder "kadootje" is....
dat mijn ouders in het 2e huis erbij komen wonen. 
Een vriendin heeft een hele mooie spreuk, ik kreeg die van haar op een theeblad
"Volg je hart, want dat klopt"


kadootje van nicolet


Zo nu hebben jullie mij allemaal een beetje beter leren kennen denk ik. En ga ik de laatste 2 blogsters nomineren voor een "Liebster" award. Omdat ik nog niet zo lang blog, volgde ik nog weinig mensen. Dit weekend ben ik lekker even op andere blogs geweest en daar zaten weer mooie blogs tussen...die ik gelijk dan ook volg :)

Wilma           http://lets-stamp.blogspot.nl/
Ingrid            http://ingeleeuwtje.blogspot.nl/


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat meer te lezen van mij.
Groetjes Mandy



Reacties

  1. Ik vond het heel leuk om te lezen.
    Ik voel me zo dankbaar dat ik jou nomineerde , je hebt het mooi verwerkt ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om meer over je te lezen, al hoewel ik vandaag ook al veel over je gehoord heb!
    Het was gezellig!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten