Watercolor....op een regenachtige dag

Met die regen buiten gisteren, ben ik eens lekker achter mijn hobby tafel gekropen, om met inkt en water aan de gang te gaan. Een franse collega van mij, maakt hele mooie watercolor kaarten en ik wilde daar graag mee aan de slag. De nieuwe kleur Blackberry Bliss is toch wel een van mijn favoriete kleuren. Van dieppaars tot bijna roze kan deze kleur transformeren. De achtergrond heb ik eerst gekleurd met een Aqua Painter en de kleuren Blackberry Bliss, Hello Honey en Tangelo Twist. Daarna heb ik een stempel van de serie Bloom with Hope mbv Versamark en Clear Stampin' Emboss Powder op aquarel papier afgedrukt. En deze daarna ingekleurd met de Aqua Painter. Nog een tekst stempel van Perfect Pennants in de kleur Tangelo Twist op White Vellum erbij. Er staan echt hele mooie teksten op deze stempel set vind ik. Een rondje en half rondje uitgesneden, alles opplakken en klaar. Fijn weekend allemaal.



Reacties

  1. Prachtig kaartje Mandy, leuke resultaten krijg je zo!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten