Vorige week was Onstage, de half jaarlijkse conventie van Stampin'Up! Deze keer werd het in Amsterdam georganiseerd. Heerlijk dichtbij en als demo van SU wil je dit echt niet missen....3 dagen omringd door SU en de nieuwe producten die eraan gaan komen. Maar het meest belangrijkste...3 dagen met vriendinnen doorbrengen die dezelfde passie delen. En daarvoor maak je altijd een heleboel Swaps (kleine presentjes die je geeft aan een andere collega en van haar krijg je dan ook weer iets ter inspiratie terug). Deze keer ben ik aan de slag gegaan met houten hartjes van de Action.



Hieronder een aantal foto's waarop ik laat zien hoe deze gemaakt zijn (heel veel foto's...zodat het misschien voor de evt buitenlandse collega's ook goed te volgen is). Je hebt nodig:

Inktpad, Babywipes, Shimmery White Cardstock (dit kan tegen vocht en dat is hier nodig)


Van de babywipes maak je drie "propjes"


Met deze "propjes"breng je de inkt in vegende bewegingen op het papier



Hieronder zie je het van dichtbij...



Daarna breng je stempelafdrukken aan (zorg ervoor dat je de stempel eerst 1-2x afdrukt op een kladpapier, anders wordt de afdruk veels te scherp/hard). Ik gebruikte de set "Timeless Texture"


Nu teken je het hart op het papier en knipt deze uit


Je stempelt een tekst erop. Deze stempel komt uit de set "Better than Email"




Hierna plak je het papier op het hart (dit kan met "Mutipurpose Liquid Glue" maar ik gebruikte er een medium voor omdat ik er zoveel moest plakken)

Ik plakte er een libelle op uit de set "Detailed Dragonfly Thinlits Dies" en gaf deze extra accent met "Wink of Stella"


En zo maakte ik 80 swaps..... 


Voor degene waar ik meeging heb ik nog iets extra's gemaakt...een tasje met daarin een "lijmhouder". Deze maakt mijn zoon Tim op de draaibank en zijn super handig voor de lijm....altijd gebruiksklaar en nooit meer "stampen" om de lijm in de punt te krijgen....



Zo dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en nu het iets rustiger hier gaat worden zal ik weer vaker een blogbericht proberen te plaatsen...


Fijn weekend
Mandy


Reacties

  1. Hallo Mandy,
    Dit zijn nog eens originele en unieke swaps. Top!
    En wat leuk dat je zoon zulke vernuftige tools maakt!
    Fijne paasdagen,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dagen hebben we gehad hé! Dankjewel voor je kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan en het waren echt super dagen....wat hebben we een lol gehad

      Verwijderen

Een reactie posten