Onine workshop...

 De nieuwe online workshop ligt weer klaar. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het design papier uit de voorjaarscatalogus  "Falling in Love". Dit designpapier is zo mooi en staat op de retired list.....dus te verkrijgen tot de voorraad op is. Vandaar dat ik er nog snel een workshop voor heb bedacht. Het is bijna moederdag en dat zie je op de sneakpeek foto's terug......maar jullie kennen mij. Natuurlijk laat ik in de film zien hoe je dit in een handomdraai veranderd in bijvoorbeeld een blauwe-zandkleurige verjaardagskaart etc. 

Deze keer maak je een mini album. Ik vond dit zo leuk om te maken!!




Daarnaast nog een mooie kaart (die ik heb gezien bij een buitenlandse collega) en een doosje. Als je klaar bent heb je genoeg over om bijvoorbeeld nog een mini album te maken . Alles wat je nodig hebt zit weer in de kit (behalve lijm en natuurlijk niet de foto's)

Als je meer wilt weten over bijvoorbeeld kosten en bestellen klik dan HIER

Fijn Paasweekend

Mandy

Reacties