nummer 3

En hier de laatste kaart gemaakt met mijn vel a5 Shimmery White. Voor deze kaart heb ik de stempelset Peaceful Pines gebruikt samen met verschillende embossing poeders. 


Mijn moeder gebruikte Stampin'Emboss Powder Silver en Heat & Stick Powder met Stampin'Glitter Dazzling Diamonds. Op de foto is het niet zo heel goed te zien.....


Maar de rechter boom schittert je echt tegemoet.......


Ik gebruikte Stampin'Emboss Powder White en Dazzling Diamonds. Om de boom wat extra eruit te laten springen heb ik deze nog iets donkerder "gepoetst"

En zo was mijn a5 Shimmery White op.....3 heel verschillende kerstkaarten, met dezelfde basis. Aankomende zondag ga ik voor 4 weken op vakantie, maar ik heb hard doorgewerkt met mijn moeder, dus gaan de woensdag blogberichten in ieder geval door......

Gebruikte materialen:
Stempelset: Peaceful Pines
Cardstock: Garden Green, Whisper White
Inkt: Garden Green, Wild Wasabi, Cucumber Crush
Overige: VersaMark, Embossing Buddy, Stampin"Emboss Powder White, Silver, Stampin'Glitter Dazzling Diamonds, Heat & Stick Powder, washi tape (retired)


Groetjes Mandy


Reacties