Foxy Fox Christmas

Het is alweer woensdag, dus tijd voor een kerstkaart. En deze keer een kaart zonder speciale "kerstset"of "kerstpapier". De eerste keer dat ik de nieuwe catalogus zag sprong er meteen 1 stempelset voor mij uit Foxy Friends en 1 DSP Serene Scenerey


Met beide ben ik er voor kerst mee aan de slag gegaan. Het DSP lijkt net op een "Bokeh" foto van de lichtjes in een kerstboom. En met een gewei, zijn de Foxy's klaar voor kerst. Ik vind ze echt SUper schattig geworden.



Als laatste nog wat goud accenten en mijn kerstkaart is af. Dat is nou een van de dingen die ik zo leuk vind aan de producten van Stampin' Up!, ze zijn zo veelzijdig.


Gebruikte materialen:
Stempelset: Foxy Fox, Sentimenten
Cardstock: Always Artichoke Whisper White, Gold Glimmer, Crumb Cake
Inkt:Crumb Cake, Early Espresso 
Overige: Gold Metallic Thread

Groetjes Mandy 



Reacties