Snow away.....it's wednesday already

Het is alweer te lang geleden dat ik een blog bericht heb getikt. Ineens was daar de voorjaarsvakantie en besloten we een paar dagen weg te gaan. Terug gekomen werd de een na de ander overvallen door de griep.

De hoogste tijd nu dus voor een woensdag kerstkaart, want voor je het weet is het alweer december....nou eigenlijk was het gewoon weer de hoogste tijd om gezellig samen met mijn moeder creatief aan de slag te gaan.
Deze keer heb ik gekozen voor de stempel set "Snow Place" met de bijbehorende "Snow Friends Framelits Dies"


En deze sneeuwpoppen zijn zo vrolijk en grappig dat ik daar een bijpassende kaart bij wilde, dus werd het een schuifkaart. Hoe leuk is dat???



En zo is de woensdag kerstkaart weer af. En nu hopen dat er niemand verder ziek wordt hier en ik lekker weer aan de tafel kan zitten met mijn mooie spullen van Stampin' Up!

Creatieve groetjes Mandy

ps as vrijdag gaat er weer een verzamelbestelling uit...en deze week zijn er weer hele mooie weekly deals...met een stempel die ik heel vaak gebruik

"life doesn't have to be perfect to be wonderful"


















Reacties

Een reactie posten