Mannen....

Mijn neef is bijna jarig... Ik denk dat hij toch niet op mijn blog kijkt, dus durf ik hier de kaart,voor zijn verjaardag,  alvast te laten zien.
Mijn neef studeert en ik ben eigenlijk heel trots op hem. Hij gaat zo vol voor zijn studie en zelfs stages in het buitenland doet hij vol overgave. Ondertussen vergeet hij ook niet te genieten van het studenten leven. Vandaar deze kaart





Want voor Erwin geldt  echt "the Sky is the Limit".

Dit designpapier heb ik ook meteen uitgezocht voor de Design Paper Kit van deze maand. Eindelijk papier waar je ook hele mooie kaarten voor jongens/mannen mee kan maken; "Going Places DSP"


Nu ben ik. denk ik de laatste tijd echt druk bezig met mijn huis, want ik raak alles kwijt. Bij dit pakket hoort ook het mooie lint Striped Cotton Ribbon Lost Lagoon en het stoere Thick Baker's Twine Very Vanilla. Dit weekend dus eens even mijn mooie workshop ruimte onder handen nemen en opruimen :)

Ben je ook zo weg van dit DSP en wil je de kit ontvangen, mail dan naar mandybuckens@gmail.com

Fijn weekend
Mandy


Reacties