Hearts a flutter...

De nieuwe voorjaarscatalogus/zomer catalogus is uit. Heb je hem al ingekeken? 
Nee...klik dan HIER
Wat vind je ervan? Ik krijg er weer helemaal vlinders van in mijn buik. 
Toen ik de nieuwe set Heart Happiness op onstage kreeg, wist ik alleen niet meteen wat ik daarmee wilde gaan maken. 

Als je mij kent, weet je dat ik niet zoveel met hartjes stempelafdrukken heb. Ik ben wel gek op vlinders en nog meer op libelles. Ik gebruikte dus 1 van de hartvormige stempels als vleugels van de libelle. 


Ik heb de vleugels gestempeld met de "babydoekjes-techniek". 



De andere hartvormige stempels vormen een mooie achtergrond, waardoor de kleurige libelle er nog meer uitspringt.

Wil je deze kaart (en nog veel meer nieuwe producten) in het echt zien?
Kom dan aanstaande woensdag ochtend gezellig langs op mijn (gratis) Party.
Je kunt ook nog aan de slag met de nieuwe producten tijdens de make-and-take. 
Voor meer informatie klik HIER

Groetjes Mandy


Reacties