Season of joy

Nog een weekje en het is Kerst. Vanmorgen zaten de ijsbloemen op mijn auto en moest ik echt krabben. Thuis gekomen heb ik lekker de openbaar aangestoken. Zo geniet ik altijd ook van dit seizoen. Kou buiten en de warmte in huis.

Mijn een na laatste kerstkaart van dit jaar heb ik gemaakt met de Snowflake Sentiments
Deze stempel staat in mijn top 3 van de najaarscatalogus. Ik vind vooral de teksten heel mooi.


Ik heb een strook afgeplakt met sticky notes en daarna geblend met een spons en inkt; Night of NavyPacific Point en Tempting Turquoise




De snowflakes en tekst heb ik gestempeld met VersaMark en Silver Stampin'Emboss Powder

De nieuwe voorjaarscatalogus komt er alweer aan en natuurlijk organiseer ik daarom weer een GRATIS PARTY. Kom je gezellig langs?. Voor meer informatie, klik HIER

Groetjes Mandy

Reacties