dankjewel...

Elke teamavond of workshop maak ik altijd een klein aardigheidje voor iedereen. 
Een dankjewel...een swap, het maakt niet uit hoe je het noemt. 
Ik vind het altijd heel leuk om te maken.
Op de laatste teamavond heb ik onderstaand "tasje"gemaakt. 
Hiervoor gebruikte ik het nieuwe dsp "Eastern Palace"




Het tasje sluit met een bandje, die dichtklikt dmv een magneetje. Om het magneetje een mooi uiterlijk te geven heb ik er een "Gold Faceted Gems" opgeplakt. Ik ben niet zo van de bling-bling, maar deze vind ik echt heel mooi, ook bijvoorbeeld in het hart van een bloem...



Aan de binnenkant zit een vakje, waar ik notecards heb gestopt, maar er past ook precies een giftcard in. Deze was speciaal voor de nieuwe catalogus...want ook wij demo's hebben altijd een lange wishlist. Makkelijk om daar sticky notes bij te plakken en ons wenslijstje op te schrijven op de notecards. 



Tijdens de party's vorige week heeft iedereen als make-and-take ook dit tasje gemaakt...natuurlijk net even iets anders gevuld en met het nieuwe "Fresh Florals DSP" in de mooie nieuwe kleuren van dit jaar.
Nieuwsgierig hoe je zo'n tasje maakt? Kom dan morgen weer langs...


Groetjes Mandy

Reacties