Gelukkig nieuwjaar

Als eerste wil ik jullie allemaal een Gelukkig, Gezond en Creatief

wensen.


Wat voor mij ooit begon als een hobby met het doel om meer creatieve mensen te ontmoeten, is na 2 jaar uitgegroeid tot veel meer wat ik ooit durfde te hopen. Nu heb ik zelfs een eigen team, waar het nog steeds draait om dat gene waarom ik demo ben geworden bij Stampin'Up!
GEZELLIGHEID EN CREATIVITEIT 
MET ELKAAR

Ik ben daarom heel blij en trots dat al mijn demo's hun kwartaal hebben gehaald. Vandaar dat ik deze kaart voor hun allemaal maakte.


Ik gebruikte hiervoor de nieuwe set "Custom Tee" en de bijpassende "T-shirt Builder Framelits Dies". De tekst "I knew you could" komt uit een Sale-a-Bration set. Vanaf 4 januari mag je bij elke €60,- die je besteedt, een gratis artikel zoeken uit de speciale Sale-a-Bration brochure. Ik vind dit altijd een hele leuke tijd, want ipv dat januari altijd zo'n "saaie" maand is, zorgt Stampin'Up! ervoor dat dit juist een hele gezellige maand wordt. Ik begin daarom al meteen met een party volgende week.  Voor meer informatie klik Hier. Kom je gezellig langs?

Groetjes Mandy

Gebruikte materialen
Stempelset: Custom Tee, Designer Tee
Thinlits Dies: T-shirt Builder Framelits Dies
Inkt: Chocolat Chip, Mint Macaron
Cardstock: Chocolat Chip, Mint Macaron, Blushing Bride, Whisper White 

Reacties

Een reactie posten