It's your big day

Een tijdje geleden maakte ik onderstaande box met Cards en Labels voor een workshop. En ik wilde deze graag met jullie delen, omdat ik hem erg leuk vind. Ik gebruikte de sets Balloon Celebration, Banners For You en Birthday Banners. Deze 3 sets passen zo goed bij elkaar en met de Bunch of Banners Framelits Dies en de Balloon Punch maak je het helemaal compleet. 





Ik heb verschillende stempels gebruikt op het Cardstock van de box, om zo een soort eigen DSP te creëren. 


Bij elke kaart maakte ik een bijpassend label.


Bovenstaande kaart komt uit de catalogus.



En deze kaart had ik als voorbeeld gemaakt op de conventie

En zo maak je een hele mooie complete set kaarten met labels die je aan een cadeautje kan hangen. Een leuke manier om weg te geven.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Balloon Celebration, Birthday Banners, Banners for you
Cardstock: Peekaboo Peach, Dapper Denim, Whisper White, Crumb Cake
Inkt: Peekaboo Peach, Dapper Denim, Crumb Cake, Crushed Curry
Overige: Bunch of Banners Framelits Dies, Balloon Punch

Fijn weekend.
Groetjes Mandy

Reacties

Een reactie posten