Woensdag...

En dan moet je het blogbericht wel plaatsen op woensdag...oeps vergeten de knop "publiceren in te drukken.
Maar met zoveel nieuwe producten schoten de kerstkaarten er even bij in. Deze week heb ik weer gezellig met mijn moeder in de schuur gezeten. We aan de slag gegaan met de set "white christmas". Deze set stond al een hele tijd op mijn "wishlist" maar nu hij eruit gaat moest ik hem dus snel nog even kopen. Tegen een hele mooie uitverkoopsprijs...lucky me



En zoals vaak hadden we beide weer een andere voorkeur qua kleur...
We kwamen deze kaart "online" tegen en vonden hem zo leuk dat we er een eigen versie van hebben gemaakt. 





Wil jij ook nog gebruik maken van de retiring (uitverkoop), kijk dan snel op Stampin'Up! en betaal bijvoorbeeld voor de Stempelset "White Christmas" nu maar €16,15
Mail je bestelling door naar mandybuckens@gmail.com. Ik neem hem dan mee in mijn verzamelbestelling en dat scheelt toch weer verzendkosten (mits je in de buurt woont).

Groetjes Mandy

Reacties