Swappen

Waarschijnlijk weten de meeste wel wat swappen is, maar voor degene die het niet weten. Bij iedere conventie van Stampin'Up! maak ik een "klein kadootje" voor collega demo's. En zo wisselt iedereen dat met elkaar uit. Een leuke manier om kennis met elkaar te maken en om een heleboel leuke ideeën te krijgen. Gisteren heb ik de hele doos swapjes samen met mijn moeder gekeken en ik ben echt helemaal geïnspireerd geraakt...zo leuk. Ik heb bijvoorbeeld weer genoeg ideeën voor de kleine kadootjes die klaar liggen bij iedere workshop.

Zelf had ik 2 verschillende gemaakt, een paar voor mijn vriendinnen. Ik wilde deze voor iedereen maken, alleen het was best veel werk. Swappen wil je natuurlijk in grote aantallen




Een "luciferdoosje" zelfgemaakt met de "Simply Scored Scoring Tool" 

Morgen is het natuurlijk weer tijd voor een kerstkaart, maar vrijdag laat ik meer zien wat ik met de nieuwe set Birthday Banners heb gemaakt voor onstage.


En dan mijn andere swaps, een "origami doosjes" met een watercolor bloem om het waxinelichtje te verstoppen.

Een aantal.....

Nog meer....en ook dit is maar een gedeelte van wat ik maakte.

Zelf vind ik dit doosje heel mooi en handig. In mijn workshop ruimte staan er een paar in verschillende maten

Omdat er steeds vaker gevraagd wordt of ik een beschrijving van mijn "projectjes" heb, ga ik een nieuw tabblad aanmaken "tutorials" Hier kan je als eerste de beschrijving vinden van mijn "origami doosje". Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Fijne dag




Reacties

  1. Wat een leuke swaps heb je gemaakt, ook een leuke om gelijk een tutorial uit te schrijven en te delen, ga hem onthouden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten