Nog 1 nachtje slapen.......!!

YES.... nog maar 1 nachtje slapen en dan komt de nieuwe catalogus SPRING/SUMMER uit! Vandaag dus nog een sneak-peek ....het is zóóó moeilijk om te kiezen uit al die leuke nieuwe stempels... Er staan zoveel geweldige dingen in!!



Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe SUMMER/SPRING catalogus, morgen zet ik deze online (in de zijbalk van mijn blog). En natuurlijk ook de nieuwe Sale-a-Bration folder, die vol staat met gratis producten die je kunt verdienen. 

En zoals ik gisteren al vertelde....as DONDERDAG geef ik een GRATIS Party.
De nieuwe folders liggen uiteraard klaar om in te kijken en veel materialen kun je in het echt bekijken, net als de voorbeelden ermee.
Op deze avond kun je natuurlijk ook zelf aan de slag. Ik heb een leuke make & take voor je klaar liggen! Voor meer informatie kijk bij het tabblad "agenda workshop".

Heb je ook zin om te komen? Stuur een mailtje naar mandybuckens@gmail.com.
Ik zou het leuk vinden jullie dan te zien.

Groetjes Mandy

Reacties

  1. Mooie kaartjes in ton sur ton kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend... De stempels toe nu toe zien er gaaf uit....
    Nog een nachtje wachten....pffff

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten